Nela vart har du tagit vägen?

skep o hoj allesammans :)
här får ni ett riktigt tråkigt inlägg från mig..

idag så har det inte varit något speciellt, haft hemkunskap, gjorde oxå klart matteprovet och jag måste
bara säga att jag tror inte att det gick så bra. Det är helt sjuk, asså man kan allt på lektionerna men på proven
går det piss dåligt.

Senare på dagen så hade jag träning man kan inte säga att det var den bästa men så farligt var det icke.
och imorgon så är det hemma match mot mesta, men vi får se hur det blir det kanske inte änns blir en
match för dom tänker inte åka till nykvarn om det är dåligt väder men men vi får se hur det blir med den saken.

och juste min rosa mobil lämnade mamma på lagning igår men det gick inte att fixa så jag får icke den tillbaka.
men jag har min touch mobil och det är lite jobbigt man orkar inte skicka <3 men haha nu ska vi inte klaga eller jo en sak som jag klagar på är ATT JAG INTE HAR FÅTT TRÄFFA MIN NELA!!
VART I HELA FRIDEN HÅLLER DU HUS KVINNA?!:o JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE PÅ ATT VI SKA HITTA ¨PÅ NÅGOT VI MÅSTE SES SNARAST VI HAR VARIT BORTA FRÅN VARANDRA I EN VECKA TYP :((
känns som ett år ...
 

jaja jag är skit trött och jag tror jag ska sova eller så häckar jag framför sverige matchen vilket är skitans tråkigt haha:D

kraam


Kommentarer
Postat av: nela

JA FAN ÅR SEN VI TRÄFFADES !! JAG SPRINGER TILL DEJ SNART :d

jag älskar älskar älskar dej , och saknar saknar saknar dej mest mest mest !!!!!!! <3<3<3<3<3<3

2010-02-20 @ 08:26:31
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0