nu är jag ...

... här igen !!

idag så ställde jad klockan på 6 för att duscha, föna, sminka klä på mig o.s.v
men det slutade med att jag råkade somna om, OCH JAG VAKNADE 7.25 PANIK PANIK PANIK!!
Där med fick man stressa som en jävla jude !!

drog mig till skolan och där väntade då mitt jäkla broderi som inte blir klart, så ett tips är
brodera inte ! sen började erik säga
jag har kli från något program som björn gustavsson var med i och då tänkte ju klart jag oxå på
det och säger
- SÅ DÄR SÄGER JU BJÖRN GUSTAVSSON
och dom började typ apgarva åt mig och dom berättade inte fören hela skoldagen var slut.
alla skämtar med mig i skolan och tycker jag är en dum blondin, det börjar dra sig mot gränsen
lite där man får tok ryck men lite kul är det ;)




imorgon skriver jag nog när jag kommer hem, men det är inte säkert om jag har lust
för jag kommer vara öm i munnen.
tandställningen ska ju in i käften imorgon vi får se hur det går...

vilket otrevligt blogg inlägg jag gör känner jag men
så farligt kan det inte vara haha :)
kraam









vågar man inget vinner man inget♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0