tandställning har för och nackdelar

helllu
imorse så gick man upp 6 duscha sminka sig klä på sig och hela
faddiruttan ;)
sen vid tio i så var det bara att åka till folktandvården och få tandställningen in
stoppad i munnen. det var inte så farligt som jag trodde men det var obehagligt och
nu kan jag säga att jag är lite öm i munnen.
man kan inte äta vad man vill heller och maten bara fasnar mellan tråden och tänderna
hahah charmigt ! :)


idag tror jag inte att jag bjuder på en bild på min tandställning haha det får
bli fram över, för dom som är intressrade HAHA :D
men nu ska jag fortsätta kolla på one tree hill box 2
kraam




bara du och ingen annan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0