Viam inveniam aut faciam

hejsan skrev inte igår, eller gjorde jag ?
har inge minne till de. men skulle ha spelat match men blev inte så på grund av ovädret.
usch jag orkar inte med snön längre de gör ju bara en deppigare än vad man är..
men jag träffade i alla fall daniela och bea på kvällen spelade vi sanning och konka och det var
ruskigt roligt :) bea snurrade runt och skrek att hon var en kebab och sen skulle hon gå till grannen och
fråga efter tandkräm som hon skulle lägga på fingret o.s.v.
sov oxå över hos bea mysigt mysigt sen så ringde ryde och kevin haha :)
 
och idag har jag inte gjort något speciellt kollat på två innebandy matcher
men orkar inte skriva nu
kramm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0