daniela, adam, lucas today ! bilder senare :)

hahah tack daniela för att du la ut den dära jättefina bilden på mig, jag tror nog du fattar vilken !men jag älskar dig ändå !


Hejsan alla som läser !
idag så ska jag och daniela till sandtorp för att träffa lucas och adam!
vi lär ju inte få komma in till dom iaf men vi ska åka skridskor, juste danielas hund ska med
hur ska de gå haha men jag kom på en sak:)
tänk om han den dära hunden är typ en dag hund eller någon då kan han få dra mina skridskor
asså jag vet alla skulle vilja ha min hjärna för att jag är så smart !
men slut snackat om min hjärna.
jag ska göra i ordning mig nu sen hörs vi efter jag har varit ute.
- alexandra♥


Kommentarer
Postat av: daniela

hahah det var bara för du la alla fula på mej ;) <3

2010-01-12 @ 16:13:48
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0