jag fäller tårar för dig ! jag fäller tårar för oss!
jag vill inte att vi ska glida isär.
jag vill inte att vi bara ska ha skapat ett liv tillsammans på en termin.
jag vill inte att det ska sluta så här.
jag vill inte att vi har det som vi har nu om dagarna.

jag vill ha ett liv med dig, du hade en jävligt stor plats i mitt hjärta som som
nästan har krossats, det ska inte sluta så jag vill att vi ska bygga upp det igen men
det kan ta hur lång tid som helst.
det ska vara du och jag igen.
men jag vill inte förlora mina andra vänner heller, vi måste ha alla vänner nära.
men du och jag måste också vara nära igen, som förut.
jag älskar ju dig men det är svårt att säga just nu





jag vill inte att det ska vara så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0