Januari:

 

Januari.
Denna månaden har jag:


Rökt - Nej.
Snusat - Nej.
Varit glad - hmm, ingen aning.
Varit ledsen - Ja, alldeles för mycket.
Gråtit - Mer än någonsin.
Skrattat - Jao.
Saknat någon - ...
Träffat någon du saknar - vet faktiskt inte...
Mist en vän - Halft.
Fått nya vänner - Tror de.
Varit sjuk - Nej.
Varit på sjukhus - Nej.
Opererat dig - Nej.
Fått mediciner - Nej.
Dansat - Nej.
Firat - Nej.
Ångrat dig - ...
Blivit kär - JAA..
Någon har blivit kär i dig - .......
Varit på konsert - Nej.
Varit på festival - Nej.
Ätit en hamburgare - Dröm, så jävla äckligt.
Fiskat - Nej.
Åkt tåg - Nej.
Buss - Ja.
Haft hög mobilräkning - Jag har inte abonnemang.
Ätit sushi - Nej.
Sparkat någon - Har jag säkert.
Slagit någon - Ja på skoj.
Pratat med en främling - Har jag säkert.
Druckit öl - Nej.
Druckit cider - Nej.
Spytt - Nej.
Gungat - Nej.

Lyssnat på bra musik - Ja.
Lyssnat på dålig musik - Ja.
Velat bli känd - Nej.
Fått bra betyg - Nej.
Saknat skolan - Är du dum eller ? :o
Hittat pengar - Nej.
Snott något - Nej.
Krossat något - vet inte...
Ramlat - Massor.
Pussat en groda - Usch..
Bloggat - Ja.
Tyckt varit en bra månad - absolut inte....

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0