made in sweden på torsdag gissa om jag längtar!!

hellu alla som läser haha
gud jag är så tråkig att ni vill läsa förstår jag mig inte på ?

jo idag ska jag vara med nela vi ska typ dra och kolla på en match,
haha vet ni en sak när jag tänker på is då tänker jag på att jag vill bli konståkerska haha men det skulle
aldrig slå in för jag är så kass,...
och imorgon ska vi åka skridskor med skolan ååh bananer vad tråkigt
kommer bara frysa haha
men jao vad har jag mer att säga jag kanske lägger in bilder från kameran idag om jag orkar när jag kommer hem för jag kanske tar och sätter min häck vi tv och sen kanske jag tar och nannar kudden
men nu är allt bra för mig här
ha det göööött
alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0