VENDELAS LUNCH HAHAH!! :D

chacha!

idag i skolan var det trögt, men som tur var slapp man typ no sista lektionen:)
juste igår fick vi en ny engelska lärare, han var helt okej.
han har ju bott i england så han pratar så här typiskt brittiskt haha men very najs asså,
men saknar fan våran gamla engelska lärare som vi hade i 7:an
mia, hon var den BÄSTA ! ingen slår henne....
men men idag i skolan så fick vi risgrynsgröt, usch det är något som jag verkligen hatar som hamburgare
till exempel hur äckligt är inte de?:O
men men jag borde plugga lite på so:n nu
så tråkigt men sen är det träning får se hur det går med de,
kommer nog aldrig skriva något mer i bloggen ikväll men imorgon så
checka in då!
men nu ska jag sätta mig med min tidsaxel :s
-alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0