daniela goes ego/bitch :D

första inlägget på länge..
och det är ttyp en vecka sen jag kom hem från finland och troligtvis så kommer det bilder här på bloggen.
denna vecka har varit rolig.
daniela o jag skulle till liseberg idag egentligen men de flyttas till nästa helg istället
och sen är det bestämt att den 10 september åker jag o daniela till finland med min familj o släckt.


här är en dag av två som jag har varit med daniela.
jag snor hennes inlägg om vad vi har gjort för orkar inte skriva haha



"igår vaknade jag i min pojkväns underbara famn. sen så
åt vi frukost, sen åkte jag hem och sedan hämtade jag alle
och ner till ica och köpa lunch med till hökmossen. sen när
vi kom ner dit var thimmy och malmström där, sen kom ludde
och micke och sedan badade vi alla. hahah gjorde lite bort
mig för ludde men men ;) sen åkte jag och alle hem och åt
hos mig sedan åkte vi till kgp med thimmy och malmström
där det var jätte många personer :) sen var vi tvungna att
åka hem -.- usch hatar när sina föräldrar jobbar och man har
sommarlov.

idag ska jag till hökmossen igen med alle och se om vi blir fler
sen. sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen men vi märker.


/ danielaenqvist"




och här får ni ett citat från igår när jag badade i danielas pool och hon solade.

A: daniela? kan du krålsimm?
D: ja :O man föds ju med de.
A: ofta? jag kan de inte ?
D: HAHA
A: kan du fjärilsimm?
D: ja man föds ju med de!
A: men hallå ? kan du hundsimm då ? jag föddes med de!

hahaha de var så jävla kul just då... jag tvingade daniela o hoppa i poolen men hon skulle sola..
då hade jag sagt innan till henne att hon var lite ego/bitch
då skulle hon överdriva med de och var ego när vi snackade (alltså citatet)
i vilket fall som helst så var det bara så kul :D


hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0