.

okej...
jag ska nog börja skriva lite snart men för min egen skull och ni som vill titta.
jag ska ändra på min blogg. men här med får den vara vit eller så kommer hittar jag något annat tema.
ska ändra färger på texter o så och om jag får till en hygglig bild så blir det den.

men saker o ting ska ändras.



idag har jag inte gjort något speciellt. skulle på träning men de blev tydligen inte av.
hoppade in i duschen, och så tog jag silver shampoo för att jag tyckt att de har varit lite gult.. men jag måste verkligen färga mitt hår dels för utväxten och för att de inte är så blekt längst ner på mitt hår och jag måste verkligen klippa mitt hår !!
och efter de träffade jag anna o snackade lite. de var roligt och sen skulle jag träffa en annan men
den svarade inte på sms så vettefan..
och imorgon sover bästa här så de blir bra!
och lördag drar vi till liseberg o då blir de massor av roliga karuseller
och vi träffas säkert ett o annat.
men  men

jag har inge lust med detta nu kanske skriver imorgon
m¨åste lägga in bilder också



en bild så länge


måste säga att bilden är ganska härlig faktiskt :) mot färjan -  på väg till finland




svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0