höken

hej!
idag började dagen med att jag fick sms från oscar.
"ska vi ner och bada nu?"
så svarade jag " jag ligger i sängen!"
de man fick tillbaka var  "bajs" haha :)

hallå man ska väl ligga i sängen när klockan är halv 11 ?
ibland i alla fall :)

men jag åt frukost efter de och fixade mig medans emmy gick till mig och så tog vi hennes
cykel till oscar jag plingade som jag vet inte vad men han var hos bea .. då har vi cyklat till han o han var hos bea
hahah  lite små surt för vi kunde cyklat till henne haha :) emmy o jag stack till höken la oss på en brygga
sedan kom dom två (bea oscar)

men ja, på de senaste 2 timmarna har jag suttit och förhört mig själv på en grej :)
snart kommer cornelia o ska köpa en grej
och jag vet inte vad jag ska gör. lyssna på mina två favvo låtar ? :)

aja hejdåååå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0