till dig som skrev det i veckan ;)

sämsta textstorleken någonsin...allt är ju bara suddigt.

svar :
Skaffa dig glasögon ;) fegis som inte kan skriva sitt namn HAHAH FJANT :)


hej halllåååååååååå


jag är grymt trött men kan verkligen inte sova..
kom hem klockan  halv 6 ungefär gick och la mig och sov kanske till halv 1.. 12?

satte mig vid datan fixade pengar på mobilen och smsade min BÄSTAVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN
träffade henne idag också en stund, hade önskat mig hela dagen men jag hoppas/önskar att få vara med henne hela dagen imorgon.
jo vad ska man göra idag, det vet jag inte hade velat träffa någon men fan alla är borta :(:(:(:(

ska nog fixa min blogg på något sätt tror jag :)
men jag känner att jag är tråkig nu sååååå
HEJDÅ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0