Ab imo pectore

hej hopp gummi snopp hehe :)

nu sitter jag i min säng ha r duschat håret nyss och satt på mig innebandy overallen,
ska om en halv timma cirka, ner för att spela med 96 :orna hehe
vi skulle visst möta mariefred, undra om dom har sina shorts uppvikta idag då ? hmm
men men daniela sov hos mig och sen när hon kom hem fick hon veta att hon har fått utegångsförbud och sen har hon ingen dator tycker synd om henne men vad ska man göra love u darling <33

sen blir det att göra läxor suck ... hatar de varför får man läxor känns onödigt men det är väl bra
men nog för mig ska sminka mig lite sen ska håret upp och sen ska allt annat fixas
hat gött alla chipchopare  (stavning? hehe )







bjuder på denna haha gud men det var roliga tider de
08 var bra ♥

 


Kommentarer
Postat av: daniela

tack för helgen, super bäst !!

det suger, men den är slut snart hoppas jag (y) <33333

2010-03-14 @ 15:59:18
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0