baby ! du du du du

hallå där ! :)

idag hade jag min första sovmorgon på länge, riktigt skönt eller rättare sagt underbart SKÖÖÖNT!
duschade gjorde mig i ordning och sen var tiden så dags att man skulle traska till lillhaga för att ha
hemkunskap. idag lyckades jag och anna med vitlöken också hahah det brukar alltid smaka så äckligt hehe:)
men nu ska jag sitta vid datan vet inte om jag kommer hinna prata med bea lite innan vi har träning men vi får se, sen vet jag inte vad som kommer hända ikväll hoppas hoppas jag kan sova hos daniela eller om det blir i helgen ANNARS MÅSTE DU SOVA HOS MIGGGGG!!!!!!!
men men  nu ska jag knarka låten från justin beiber :D:D:D:DD

puss puss puss pusss ♥

Kommentarer
Postat av: daniela

HOPPAS HOPPAS HOPPAS ! <3

2010-03-12 @ 15:09:20
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0