hjärtat !

hej hallå

i natt så tillbringade jag min sovande tid med daniela, som ni då kanske förstår så sov hon hos mig och det kanske behövdes för oss båda två. måste ju bara tillägga att daniela är typ världes största biff när hon sover och då kan jag säga att det var tur att jag låg innerst annars hade jag legat hela natten på golvet.
vi skulle upp klockan 9 egentligen men vi kunde dra oss några timmar till för det blev ingen piercing idag eftersom hon var sjuk som skulle ta den men det blir på onsdag istället.
men nu ska jag sätta mig framför tv och sen blir det så att göra i ordning sig till träning
ha det bra




älskar dig otroligt mycket hjärtat ! ♥


Kommentarer
Postat av: daniela

hihi inte mitt fel att jag blir biff när jag gymmar (a)

hahha skämta men man måste ju utnyttja sängen lr hur ? ;)

älskar dej gumman mest av allt !!! <3

2010-03-02 @ 11:16:05
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0