läs det här om ni orkar haha :)

Hur bor du: I en villa i lilla Nykvarn.
Brukar du komma i tid: Inte så svårt.
Hur lång är du: 159-161 skulle jag tro ?
Kan du laga mat: Okej skulle jag tro.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i grundskolan.
Vad har du på dig just nu: Jeans/Tights, trekvart tröja osv.
Har du någon fobi: Ormar JAAAAA.
Hade du en bra kväll igår: Den var väl okej. 
Vilket är ditt senaste inköp: Converse skor.
Din favoritdryck på morgonen: Olika.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma----> kort.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja. 
Vad hade du sönder senast: Jadu, kommer inte ihåg har nog haft sönder många saker :). 
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Te / Oboý
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Spelar ingen roll. 
Alkoholhaltig favoritdricka: ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte ;)
Saknar du någon just nu: JAA...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Fråga killarna i skolan när dom gör så jag lackar ur ;)
Någon jag stör mig på: Haha jaa ?
Intressen: Olika.
senaste person du kramade: Vet inte...
Senaste person du ringde: Mamma.
Senaste person som ringde dig: Mamma.
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Vem vet.
Längtar du till din nästa födelsedag: Gör väl alla.
Har rakat dina ben någon gång: ja.
Är du sugen på något nu: nej inte direkt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: uuuh vad äckligt.
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: nej.
Micro-pop eller poppa själv: båda.
Brukar du baka: nej inte speciellt.
Röstade du i det senaste valet: nej.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej inte direkt, nela just nu.
Vilken låt lyssnade du senast på: Justin Bieber - baby
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej.
Vad tycker du är äckligt: en del saker.
Har du pengar på mobilen: ja.
Vilken svordom använder du mest?: helvete, jävlar och något på finska hah :).
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: 06.00-->06.30
Var köper du dina matvaror ifrån? ica eller maxi.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? båda
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder, skor!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja :)
När var senast någon stötte på dig? vet inte. 
Vad åt du till middag senast? inte ätit än.
Kan du vissla? kunde vissla skit bra innan jag fick min skit tandställning..
Tittade du på tecknat när du var liten? ja!
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? kommer inte ihåg någon gång :)
Pratar du några andra språk? engelska, svenska och spanska kunskaperna sitter i än haha :) 
Har du gråtit offentligt? ja ..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inga mer piercingar just nu, men tatooo! :)
Vad har du med dig in på bion? godis och läsk :)
Vad har du för väder? lite snö, på början av vår :)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag har inte gått på gymnasiet
När sov du senast på golvet? hahah kom inte ihåg när men det har hänt
Vilken är din favorit drink? olika
Gillar du din boendesituation? ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ojojoj många många timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hmm nja beror på haha :)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 :)
Tror du på liv på andra planeter? vet inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? tänker inte direkt på vad jag säger, nela har svaret på de.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig i helvete.
Tycker du om att krama folk? JAA !! :)
Äger du en digitalkamera? ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha ingen vad jag vet?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej ?
Är du mörkrädd? det beror på haha :)
Tre saker du alltid har med dig? mobil, nycklar och bankkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0