blogg blogg blogg

seriöst min blogg ser för jävlig ut haha !!
men jag ska väl sluta klaga och gör något åt de, funderar på att lägga av men
de är kul att vända sig till något och skriva av sig lite.

aja skit samma...
idag var det skolan som gällde,
anna och jag cyklade på hennes cykel och therese bredvid.
fan vad jag borde få ben muskler helt otroligt vad jag trampar haha :D
ska på träning om två timmar typ, och då kommer även vi få någon information
om vad som kommer hända.

hmmm vad ska jag mer skriva ?
juste vendela de var trevligt att prata lite på engelskan efter som att
vi inte har den kontakten längre,
men jag håller verkligen tummarna för dig och P ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0