grattis till konfirmationen hjärtat mitt!

♥Grattis Daniela till konfirmationen!
Tack för att jag fick äran att komma & gratta dig.
Jag älskar dig.

Som sagt så gick jag upp halv åtta idag och duschade och fixade mig.
det tog sin tid men de var de värt för att kunna se daniela i den vita dräkten.
nej men det var mycket trevligt,  träffade hennes fina släckt och hennes mormor som
jag längtade efter! hon är så underbar och vacker finns ingen sån bra mormor som hon tror jag
daniela har tur hon tihi :) men du ska vi inte gnälla över att jag har en annan sorts mormor för min är faktiskt också jättegullig men danielas mormor jobbade på min skola så de var underbart att
träffa henne eftersom att jag saknade henne! hon var så underbar och söt.
men en massa kramar fick jag och en underbar middag som bjöds. hur gott som helst!
och sen träffade jag robert, hur kul som helst
ja det finns hur mycket som helst man kan skriva om!
men vid 16.00 tror jag att jag drog och daniela drov vidare till thimmy tror jag.
och jag satte på avatar på direkten för att se slutet jag vet inte riktigt vad jag tycker om den
men smaken är som baken och ska nog kolla om på om på om.... HAHAHHA !!

men jag skriver imorgon jag orkar inte nu
ska ta och borsta tänderna och sova tror jag
vilket info ...(?)

kanske kommer bilder sen

pussar



jag håller tummarna för att de ska bli ni!
äntligen har du någon jag tror du blir lycklig med
så glad för din skull, önskar er all framtid
puss mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0