HEY HO LETS GO!

Seriöst...
Nu är jag verkligen trött på att vara sjuk, visst jag är inte vrål sjuk.
Jag går till skolan och så men jag HOSTAR  som en J**** JUDE!!
Sjukt jobbigt är det i alla fall och man får inte mycket till sömn på nätterna.


Var nyss  och kollade på träningen, orkade inte kolla på hela så stack tidigare.
Nu ska jag försöka se om min tv vill gå i gång eller om den är så seg att den inte vill de..
Sen blir det att läsa lite i biologi boken och sova, good luck !!

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, med de visar sig då.

/Alexandra Broström


Bilder från förra veckan tror jag att de var - tog från Daniela

Love u girl ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

är ni så tunga så ni tog sönder bänken eller? ;)

2010-05-18 @ 21:00:15
Postat av: daniela

så klart vi är, man ska ju inte se ut som ett skelett :S :D



älskar dig gumman !!!

2010-05-20 @ 21:39:42
URL: http://danielaenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0