hmmm..

igår så var jag i södertälje med flickorna jag gjorde några inköp. och jag köpte äntligen dom dära skorna jag ville ha !! :D
och sen drog vi hem till daniela packade sen vidare till mig fixade oss sen kom bea och vi drog till rhodos.
efter de så gick vi till brasan och vi kom precis i tid när den skulle tändas.
träffade lite folk, riktigt trevligt att träffa en del !
sen var vi för det mesta ute.
träffade oscar också´, och du oscar du ska göra de du lovade mig !!
vi drog hem vid halv 11 och tittade på film, jag somnade och bea med  :)
men jag har inget mer att skriva
jag ska nog sitta inne och ruttna en lördags kväll för alla är typ borta hah
men men
puss




du är förjävligt snygg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0