INTE PÅ SÅ BRA HUMÖR

som sagt jag är nog inte på så bra humör ..
har ont i huvudet och daniela drar imorgon till finland så de är lite pissigt när vi får ledigt i några dagar
men men hennes familj måste också umgås någon gång men jag har inte varit med nela på så många
dagar känns de som. saknar dig fan hela tiden !!

imorgon är de schemabrytande dag i skolan.
vi ska vara med våra treor :(((
sen ska vi se på när vendela, emelie och emma sjunger inför hela skolan
ska bli skojigt HAHA och vi slutar väl runt 3 sen är vi lediga till nästa vecka så jäkla najs
vet inte riktigt vad jag ska göra men ska kolla med några.
katrin vill jag träffa
linus vill jag träffa och många fler
men jaja
nu ska jag borsta tänderna och sova tror jag
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0