INTE SÅ LÅNG TID KVAR TILL CYPERN



Hejsan hoppsan lillebror ! :)

Sitter nu här ensam försöker skriva lite på engelskan men gud det går nog inte
så speciellt bra, är inte direkt den bästa på engelska ... :)

Var på möte nyss med innebandy tränarna om hur det kommer bli nästa år, hur det har
gått denna säsong o.s.v.

Förut var det skolan som gällde de var kanske två lektioner på morgon kvisten och sedan var det lunch och efter
de tog vi bussen i till södertälje för att kolla på teater, de var lite små roligt HAHA
ni skulle ha sett en kille som spelade bas eller något annat någon slags gitarr var det i alla fall
asså gud det går inte att beskriva hur rolig han var där när han spelade HAHAHAHAHHA :D
alla tre som spelade någon slags gitarr var grymt roliga haha :D
sen såg jag två SKIT SNYGGA KILLAR :)))))))))))))))))) 
mumssssssssss :D

men på fredag ska jag vara med daniela och jag hoppas på att färga mitt hår på fredag !!
lördag distrikt söndag ingen aning.

DANIELA NU TYCKER JAG ATT DU SLÅR EN PLING OCH SÄGER JAG ORKAR INTE VÄNTA TILLS FREDAG !!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0