NI ÄR SÅÅ VÄLDIIIIIIGT VÄLKOMNA I MIN GARDEROB!

Hejsan !
idag har jag inte gjort så mycket eller jag har varit på ica maxi med mamma och lossas pappa.
efter de drog vi till stugan och gjorde i ordning lite granna eftersom kents dotter skulle komma med familj och fira
kent. vi var där ungefär hela dagen min bror och sarah kom också och kents mamma var där.
men i alla fall jag har inte gjort så mycket denna dubbel helg om man nu kan kalla de så?
daniela kommer hem imorgon bitti någon gång så de blir underbart kul.
ska där med vara med henne också som ni kanske förstår:D:D:D:D

men nu ska jag borsta tänderna och byta om för att kunna sova alldeles strax
sweet dreams


Dom här beställde jag alldeles nyss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0