NOTHING WITHOUT YOU

Hejsan!

Nu sitter jag i min säng och ska snart sova..
Ska läsa igenom lite papper innan dess, idag cyklade vi och de var lite smått roligt.
Bara de att man var sjukt hungrig, törstig och trött. När vi fick våran mat så hade våran idrottslärare, min mentor
glömt att beställa något att dricka i förtid så vi fick inget att dricka när ma var sjukt törstig!
Efter cykel dagen med skolan så var det bara att cykla hem, gjorde i ordning mina naglar och gjorde lite annat.
När mamma kom hem blev det  mat och sen åkte jag med hem till min broders lägenhet och nu sitter jag här,
gjord för att sova, HAHA !! :D

men bra för mig, ska klara mig imorgon också.
/alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0