oj oj oj fan vad smart jag känner mig :D:D:D

hej hallå ;)
min dag började med att jag gick upp klockan 7. fan världs rekordet för att hinna fixa sig till skolan även om man
inte gör något märkvärdigt HAHA :)

men i vilket fall som helst började den tröga dagen med en matte lektion, inte de bästa men man får väl
göra det som krävs för att lyckas ?
efter de var det so - diskussioner var de där så de var skönt !
svenska - och där gjorde vi inget speciellt mer än att prata och vi fick
tillbaka våra fantasy texter, så jäkla härligt var känslan när man fick se att man fick MVG-
ar slitit som ett djur med den men i alla fall
dagen rullade på med idrott och engelska och no.

nu sitter jag här och ska snart börja plugga på engelska glosorna
efter de drar jag på träning
hare bra !






du tror att du är störst, bäst, och vackrast!
men du har fan ingen skönhet för fem öre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0