TVÅ VECKOR TILL CYPERN IMORGON !!

Hej hopp !!

Hur står det till ?
Allt är bra med mig, vaknade upp hos daniela imorse eftersom jag sov hos henne.
De var ganska mysigt förutom att jag hostade som in i bomben.... de var mindre mysigt...
sen drog jag till skolan och de var väl bra.
hem efter de och plugga, och gissa vad de hände faktiskt något :)
och juste!!! ni måste bara veta :D

igår så var jag med daniela och hennes mamma vi hade precis ätit och sen skulle vi hämta johanna danielas syrra. daniela berättade en historia som var väldigt rolig och jag var lite skum och drog till mig ordet groda när hon frågade vad hennes pappa hittade dagen efter. haha:D orkar inte dra den historian nu och nu till de roliga :D

vi satt i bilen och skulle åka, vi åkte vägen vid alcrofältet tills vi mötte på ett moppe gäng som bara stod där.
då säger jag till danielas mamma

-TUTA TUTA !
och hon tutar och vinkar till dom med värsta leendet, som tur var så såg dom inte mig och daniela i baksätet för de är svart på rutan så man inte ser in.
efter att danielas mamma har tutat så säger daniela
- visste du vilka de där var?
- Nej jag vet inte, säger jag :D
haha då säger danielas mamma
- fy fan vad du är taskig alla fy fan vad taskigt
och alla börjar skratta as mycket hahah ni skulle varit där i bilen de var skit kul haha :D
JAG ÄLSKAR FAMILJEN ENQVIST!! FY FAN VAD DOM ÄR HÄRLIGA !!!

men men nu ska jag snart gå och borsta tänderna lägga mig i sängen och titta i min glamour tidning

/alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0