9-1 till kvarnen

Fredag - kom hem från skolan tog något att äta och sedan var det bara att gå ner till björkesta för att spela sörmlands träningsmatch mot turinge miners.

Lördag - mycket seg morgon, vid 14.00 var det samling inför match, kvarnen mot kolpenäs.
vi vann med 9-1. Efter det skulle jag träffa jonathan men det blev inte av -.-

söndag - har plockat upp lite i mitt dressing room och sovrum. ska fixa mig nuuu..
anna kommer vi ska väl ut och hitta på något ;)  vid tre kommer broder, vet inte om sarah kommer. men de blir middag för det är farsdag. får ta och ringa min pappa min.
men skriver senare tror jag, nu ska jag ha kul med anna stekpanna


-alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0