älvsjö mässan

Dagens:

idag var det sov morgon för  mig.. haha någon timme bara men vafan bättre de än inget !

anna kom till mig, vi gick ner till centrum, gick ner i tid till samlingen, minuter passerade förbi.
bussen kom inte i tid och jag hade en sommar jacka och converse i snön = tummen upp (y)
i älvsjö på mässan var det ganska kul och trevligt, fastnade för bernadottegymnasiet.

men men träning ikväll, ska ladda lite nu inför de.

Igår:

Hemkunskapen var sista lektionen, vi gjorde sushi, världens bästa mat eller ? nej...

kom hem satt mig ett tag, gick ner till jonathan efter en stund när han kom från bussen, gick hem till honom. kollade på film, rastade hans hund och efter de spelade vi nhl - kan ju bara säga att jag ägde han riktigt ordentligt ;) han hade gjord 11 skott på mitt mål, medan jag hade gjort ett mål med ett skott. Kul vare. efter allt spelande så tittade jag på när jonathan gjorde mat till sig själv och hans syster. vid kvart över ni gick jag hem.


-alexandra




"Bernadottegymnasiet erbjuder både elever och personal goda möjligheter till intressanta upplevelser, både på det individuella såväl som det gruppmässiga planet. Vi erbjuder både skolarbete med "vanliga" lektioner i bland annat Svenska, Historia och Matematik blandat med aktiviteter som är lite ovanligare inom skolverksamheten, men som stärker sammanhållning och välmående."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0