BLOGG TORKA...

jao, vad ska jag säga.. vet inte när jag skrev sist. länge sen vare i alla fall.
skriver om min dag idag vet jag inte.

Emh dagen började med att det var sviiiiiiiiiiin kallt hemma hos mig, värmepumpen som sköter allt fick sitt lilla utbrott kan man säga... drog 40 i till skolan, no  -  so  -  matte -  lunch.
sedan drog jag från skolan för skulle jag till tandis i södertälje, kom för sent så det blev ju som det blev, ska dit nu på fredag ist..
efter det, lunchade jag med mamma och våra vänner eller hur man ska säga det haha :)
träffade världens sötaste lova då, som jag matade, iiiiih :)
vi åt på en sushi resturang, jag får börja vänja mig vid de asså. :)

tiden rullade iväg efter allt det trevliga, mamma skulle till jobbet och de andra drog till stan.
jag fick mammas kort tog en repa på stan och fick med mig braiga saker.
tog bussen hem och mötte jonathan vid bussen, mys:)

kom hem - kollade klart på sex and the city och kollar saker på datan nu....... suck..
datorer är riktigt beroende framkallande..

-alexandra



bilder kanske kommer på kläderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0