Vill färga håret!

asså nu är jag riktigt jävla trött på mitt hår...
jag skulle inte ha färgat mitt hår blont och det har ju ändå inte blivit något bra heller.
jag skulle lyssnat på de människorna som sa att jag inte skulle göra de,
men man vet ju inget om man inte testat på det.
ska i alla fall kolla med mamma vad vi kan göra om jag får gå till frisören i veckan när vi nu ändå är lediga.

jaja, vi vann matchen igår med 10-1 jag är faktiskt ganska nöjd med min insats och jag gjorde ju mål med min
nya klubba som jag först började använda igår också!

idag är det sörmlands träning också hoppas det går bra är lite trött idag, men ska försöka göra mitt bästa.
sedan kanske det blir daniela hela natten lång!

vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0