Fixat bloggen lite

Hej!
Nu är bloggen fixad för ett tag i alla fall.
Idag har jag inte alls gjort något speciellt, mer än att jag följde med till min lossas pappas dotter.
Där var det fullt ös kan man säga!
Efter det har jag bara varit hemma för att Anna skulle vara hemma och vila.

Imorgon är det träning, det blir lite fotboll efter som det är Söndag imorgon.
Juste Jag tänkte börja med kanske dagens bild, bästan varje dag typ om jag orkar.
Men det är inte helt säkert efter som att allvaret i skolan börjar på Måndag då dom riktiga tiderna börjar gälla!
Men i vilket fall som helst så bjuds det på en dagens bild idag och så får ni ha en riktigt sömn, för nu ska jag sova.
Natti Natti.

/Alexandra

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0