I want you

TJJJJAAA !
En vecka sen jag skrev, kanske ?
Men Johanna peppade mig så nu skriver jag ett inlägg i alla fall.

Veckan har rullat fram, och vi har slutat halv två varje dag denna vecka i skolan.
Hur skönt är inte det egentligen?
Min klass schema suger, vi fick ingen sovmorgon men resten av niorna får de...

Lagfesten för en vecka sen var sjukt kul! Kanske kan lägga in lite bilder från de.
Igår var jag hos tandläkaren för att få in den andra tandställningen nere och det spänner som fan och jag har lust att slå något för att det gör så jävla ont.. (kommer bild)

ja vad ska jag mer säga än att jag typ ska lägga in bilder på hela veckan.
och imorgon ska jag följa med till min lossas pappa till hans dotter och fira henne sen ska jag få se hennes 3 månades bebis, längtaaar
juste i onsdags så åkte hela laget till en innebandy affär
jag fick med mig två innebandy klubbor, två sport strumpor, ett par innebandy skor, tränings tröja, tjock tröja,
och sen beställde jag hem ett par shorts  haha
och i söndags förra helgen så åkte jag till en konstnär som min mamma jobbar för. fattar inte hur man kan måla
så helt.... snyggt ? (kommer bilder)



men nu orkar jag inte skriva mer, för datan är helt puckad..


juste fick hem min denna röda tröja idag ;) för mamma hade beställt en till



Var den första som fick ett hårband i laget ;) (på lagfesten)



Konstnären



mina skor haha i skolan (hade tråkigt)



och när jag och anna skulle hem eller något så gick ankorna på övergångsstället
hur sött var inte de ? var tvungen att ta bild :P



ja, min tandställning haha fin bild men vafan min blogg ;)
och det är dom där jävla spiralerna som spänner....
ser ni hur raka mina tänder där uppe har blivit rakare :P









I want you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0