13/4-2011

Hallå..

Kom hem från mammas vän nyss, öppnade datan och klickade hem ett par nya jeans hem till mitt
lilla dressing room, tummen UPP! :)

Skolan rullade på och vid två drog jag från skolan för att hinna med bussen till södertälje och sedan
vidare för att få en spruta i armen..
Inte kul, det är bland det värsta jag vet.

Men i alla fall, när jag skulle till eller nej jag satt på bussen så var det en liten vit bil som kom åkandes
och tutade och vinkade, och de var ju inte så speciellt märkvärdigt.
Men den vita bilen tog två extra varv förbi busshållsplatsen jag satt på och de var lite äckligt.
Två killar som är runt 20 år, ungefär.
De kallar vi moget. skit samma om det var ett skämt så var det inte kul bara... äckligt? :O


jaja, nu ska jag kolla runt lite på internet och sitta framför fb.. Kul liv -.- men idag får det bli lite slapp
ville ut och springa men ska ta det lungt efter sprutan ...

se uuu

PEACE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0