for you darling;-)

Så jäkla trött på dig just nu. Jag går in och läser på dig blogg. Jag läser de du lägger och tror du att jag inte fattar att det är mig det handlar om....?! Om du inte bryr dig om mig och säger att jag är ute ur ditt liv. Varför skriver du om mig i din blogg då?! Tydligen så bryr du dig jäääääääävligt mycket! Då ska jag berätta dig en sak. Dagen du tog med mig och träffade johan, kommer du ihåg de? Han skrev till mig och jag berättade mycket tydligt och klart att jag inte tänker hålla på med honom när du håller på med honom! Brydde jag inte om DIG redan där?! Han berättade för mig att du är blåst och att han inte vill ha något med dig att göra. Då sa jag till honom att han skulle säga det till dig, jag vet inte hur många gånger jag sa det till han. Jag ville att det skulle komma från honom att han inte ville ha något med dig och göra. Det blir fel om det kommer från mig. Right? Fattar du inte att han leker med dig? Och om han gjorde det med mig, det skiter jag fullständigt i för jag vill inte ha honom! Och att du skryter om att "det skönaste är att han inte ens ville ha dig" mot mig det tycker jag inte är något speciellt stort. Han bad dig trotts allt dra åt helvete? Vad skulle jag göra. ? FATTAR DU INTE ATT JAG TÄNKTE PÅ DIG Anna!? Men varför ska man drabbas av inte inte få vara en vän när du. håller på med honom? En vän vill veta och skydda sina vän och ge bra tips eller hur? jag bad aldrig dig att aldrig sluta smsa han heller? Du fick göra precis vad du ville med ditt smsande. Orka vara så jäkla svart sjuk? Puss och godnatt;-)

Kommentarer
Postat av: anna

hej,

vi kan snacka någon dag, för jag vill inte ha det såhär längre. Vill du?

För vi hade det riktigt bra tillsammans.

Du kan ju smsa mig.

2011-08-22 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0