3/12-2011

Hellu, första gången jag bloggar från min IPhone. Glad tjej!
Dessvärre börjar mitt sim-kort på denna telefon fungera på måndag senast, då den aktiveras så
jag kan smsa, mmsa och surfa med andra ord. (Nu är jag då inne på syrans internet)
.. Börja använda telefonen på riktigt!!  Woop Woop!
Kom hem för en stund sen till min syster. Vi var på jul bord hos min pappa där även pappas släckt var. Det kanske låter konstigt med julbord nu när det är jul om ungefär 20 dagar men vi har alltid firat en tidig liten jul med julbord hos min far på senare tid pga att han alltid brukar åka till Chile den 11 december varje år.
("Bara du som saknades, bara du farfar, saknaden till dig... Ååh det går inte att beskriva...")
Men hur som helst så ska jag umgås med min underbara syster nu och hoppas ni andra får en fin kväll.
Nu laddar jag inför att träffa syrrans nya kille imorgon.... Lite nervöst är jag nog allt. Adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0