Söndag

Nu är maten äten.
Efterrätten - Check!
Datan - NU.

Jao, till maten blev det svärdfisk med "potatiskaka" och grönsaker.
Jag måste säga att det var allt en underlig fisk, jag föll inte riktigt i smaken för den och kommer nog inte göra
heller. Men det är bara tacka och niga.

Till "efterrätt" blev det något enkelt. Glass.
Jag åt Ben&Jerry glass - Där var det något som verkligen föll mig i smaken, tummen UPP PÅ Ben&Jerrys!

Spotify är på och jag lyssnar på Justin Bieber, det var sjukt länge sen och jag tror nog att man aldrig tröttnar på
Justin. Någon mer än jag som tycker killen är super snygg ?

Nej men nu ska jag samla mig lite och ikväll är det
Solsidan och Big brother!!!!!!!!

Inget mer från idag, vi hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0