vidare i skol tuneringen

Hej,

idag så har min dag skoldag bestått av en skollags match och inga lektioner, soooooof...............................t!
efter min match så tittade jag på blombacka - freja med oscar och bea.
om jag minns rätt så vann blombacka.
efter den var det en nykvarn match och efter den väntade jag på oscar och så drog vi och åt på
goggos, mycket trevligt!
efter det mötte vi bea och gick till ica för dem firar 1 år tillsammans då de köpte lite gottis.
när de var klara drog jag hemåt för att det skulle få lite privat tid med varandra.

nu häckar jag vid datan och tänker på en jävla massa saker ...
och väntar på att mamma ska komma hem med min red bull! haha
har inget mer att säga.

 

 

 

 

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0