14/7-2011

Bloggade inte igår, hann värken de på morgonen eller på dagen. Sen var jag så trött på kvällen. Somnade typ direkt...
Men umgicks då med min barndomsvän hela dagen fram tills 8 någon gång. Åkte från Haninge.
Stannade sedan vid Skogås och gick hem till min systers mamma och hade det trevligt med folket som var där efter någon timma så cyklade vi hem till Trångsund.
När jag kommer hem så lägger jag in bilder för jag vet inte om jag varken får eller hur man gör när man lägger in bilder på min systers macbook haha.
Men idag så har jag i alla fall bara varit för mig själv.. Handlade hem en kebab för en timma sen och åt så nu är jag mätt och belåten. Syster ska sova hos en killkompis så jag har frågat om min vän Isabelle vill sova över här. Så nu slipper jag bli ensam.
Men jag kanske skriver senare..
Jag och min syster förra midsommar HAAHA bjuder ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0