18/7-2011

Om du funnit kvar skulle jag komma och hålla/krama om dig. Jag saknar dig och kommer snart att lägga en eller fler blommor på din grav. Men du tog farväl dagen innan min födelsedag och idag skulle det vara din födelsedag. Det kommer alltid förbli din födelsedag. Jag är ledsen att jag inte inte träffat dig så himla mycket de senaste tre åren. Jag är glad över att vi firade midsommar förra året och en väldigt liten jul innan pappa for till Chile. Jag ångrar inte att jag hälsade på dig på sjukhuset men något jag ångrar var att jag inte tog farväl vid sängkanten den 6/2-2011. Farfar, jag saknar dig! Kom tillbaka så vi kan ta igen de tre åren. Det kändes ju hur fel som helst den 11/3-2011 att ta farväl bara så där. Fan...


                      "Kiss the rain.." 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0