Lite kort om min dag.

Blev tillfrågad imorse om jag ville övningsköra med Sussi idag.
Varför inte? Vi åkte till moraberg och fixa/kollade lite grejer sen vidare till hennes mamma och fika/äta.
Efter de så åkte vi till Almnäs för att köra bil. Det gick bra till och från. Det finns lite som saker som jag måste öva mycket av från det jag har lärt mig hittills.

När jag kom he gjorde jag i ordning mig och drog till anna. Köpte godis, cyklade runt lite tills vi skulle äta Thai mat med hennes familj. Efter det drog vi ut för att hennes bror och pappa var sjuka så kanske inte så bra läge att vara där?

Vi drog till hökmossen sen fick jag för mig att vi skulle bada. Anna var på. Så vi drog hem och hämtade bikinisarna och mötte upp Agnes och drog tillbaka till hökmossen. Träffade sedan Jonatan och Calle från klassen och runt tio drog jag hem. Eller alla drog hem haha.

Imorgon eller idag eftersom det är någon timme efter tolv. Men ska iaf med typ Anna och Agnes till Södertälje. Kanske får se om jag orkar. De skulle bara titta igenom affärer. Jaja nu hade jag nog tänkt att sova.

Om prick en vecka eller om sex dar för att förtydliga sig lite så åker jag till Danmark med bästa fotbolls laget!!!!!!!!

PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0