Never say never

Jag gav upp efter en stund med bloggen och började tittade på lite videos på youtube.
Jag hade tänkt nu att stänga av datan och fixa till mig lite nu, men jag tar och skriver ett inlägg senare i think. Om jag inte ska ut och gå på en promenad med mammsen sen. (ska tvinga henne)

seee uu soon






Anna om du ser detta så ska du veta:

1. Om du inte tar bort bilden på mig på din blogg så får denna bilden ligga kvar på min blogg.
2. Tar du inte bort bilden kommer jag lägga upp denna bild på dig på facebook!
3. Tar du inte bort bilden lägger jag upp denna bild på varenda blogg inlägg på min blogg och då fan ska jag börja blogga regelbundet!

kyss ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0