Somebody to love

Nu sitter jag framför datan min..
Tränade med innebandy laget idag då, vi var inte så många men det kanske inte var så konstigt när vissa har åkt till amsterdam och andra jobbar och är borta.
Det var i alla fall roligt, och lite skratt kom det allt.

Idag har jag bara degat... Laddat ner lite låtar och vidare till telefonen och så uppdaterade jag min telefon.
Man kan ju säga att det gick åt helvete med de. Alla mina kontakter gick till spillo.....
F*****************************************N!

men skit samma jag kan inget göra nu..
Jag ska nog fortsätta med att ladda ner låtar nu.
Vi hörs.





Therese som skuttar runt innan träningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0