peace

Gud jag har just nu inget att komma med, helt tom.
Mitt huvud värker, ögonen hänger. Känner mig sjukt knäsvag. Sjunker ner under marken.

Men det mesta är nog löst. Varför händer det alltid att vi tjaffsar.. Åhh jag orkar inte.
Det räcker med de jag har nu.

Det är stopp med det nu. Vi kanske behöver börja om från början lära oss nya saker på nytt.

Nu drar vi ett streck här och skiter i vad som har hänt. Eller nej vi lär oss av vad vi gör mot varandra och 
förändrar det till det bättre.



Var hos tandläkaren och det gick hur bra som helst......
Var ner till stan och köpte med mig grejer........
Tittade på fotbollsmatchen, nykvarn-eskilstuna...........

det är typ min dag...

Imorgon drar jag och möter upp min barndomsvän på centralen och sen får vi se vad vi gör. Förhoppningsvis åka till Tungelsta:)



Nu ringer min syster hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0