Sweet love

Ja idag har jag uppdaterat i alla fall. Nöjd? Nja..

Jag ska börja göra mig i ordning för läggdags nu. Känns lite weird men ska upp tidigt imorgon
och sen vidare med mamma till hennes jobb i ekerö.
Tror det kommer bli en bra dag. Hoppas det blir soligt, hörde att det fanns pool.

→Natti←
(Juste kanske inte kan skriva fören på kvällen)


Tror det var förra veckan jag sov hos anna?
Vi hyrde filmer i alla fall och då hyrde vi denna underbara film som ni ser under.
Det är verkligen ett tips om ni vill se en sjukt underbar film. Man kunde inte släppa ögonen från skärmen...
Tänkte lägga in en låt från filmen. Det är inte den rally aktiga låten utan den lugna.
En favorit.
(lägger in fler låtar från filmen imorgon kväll)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0