Pride and glory

haha lat som jag är så orkar jag inte skriva så värst mycket om dagen.
Vad är det som är speciellt liksom? Vi badade i poolen, sprang till djuren, åt mat och lekte runt lite.
Sånt man brukar göra med "småbarn".

Från att ha gått upp halv sex imorse till att vara klar att åka klockan 7 och vidare till ekerö, ta frärjan över och åka en rätt bra bit var ganska drygt men rätt kul, konstigt nog. Min mamma livade då upp stämningen lite.
Även om hon var rätt töntig (men hallå hur många tonåringar finns det inte som tycker sina päron är töntiga/pinsamma) så tyckte jag att det var roligt och att stämningen var härlig. HAHA.
Har verkligen inte sätt min mamma så glad när hon kommer ut och gör saker som nu på sistone. Men i alla fall stämningen mellan mig och barnen var lite seg i början men det släppte mer och mer. Jag skulle helt klart kunna träffa de små knattarna igen.

När klockan började närma sig slutet så blev jag ganska seg, ont i huvudet och trött. Men det kanske inte är så konstigt när man badat i poolen halva dagen och hittat på saker med barnen. Jag la mig på studsmattan och somna. Kul.. Så vaknar man antingen av att de kommer tre stycken som hoppar för att väcka mig och säga att vi ska leka tjuv och polis nu eller kurra gömma.. Eller att en unge kommer och petar en blomma i min näsborre.. HAHA.
Dagen har varit bra och jag ska verkligen inte klaga. Jag kunde haft det värre hemma om man säger så.
(bilder kommer imorgon om jag har tid)


Nu tänkte jag runda av här och checka igenom lite bloggar, sen degar jag lite vid tv och sen kan jag ju säga att jag lägger mig i sängen på dirren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0