tion:de november tvåtusenelva

Åallå där! Jo du drar jag igång igen.. fick lite skäll av annapanna.. Jodå vi har blivit vänner igen. Men det kunde man väl räkna ut? Så Vi rullar igång en ny filmrulle och startar nya minnen. Vad har hänt på senaste tiden då? Jo förra veckan var det höstlov. Mitt första på igelstaskolan. Det var super, första måndagen drog jag upp med miriam helt spontant på Kvällen för att åka till buttrix liksom. Inte mer med de, det var massa singnal fel och Skit med pendeln. Så vi hoppade av i älvsjö tod bussen mot gullmarsplan, sedan t-banan mot sergelstorg. Älska sl....? En dag var jag inne i södertälje med min vän lordes. En annan dag var jag med jonathan.. En annan dag var jag med de förra klasskamraterna.. Och så vidare.... Nu är det torsdag, imorgon fredag det vill säga sista dagen jag går i skolan i princip. För nästa vecka Ska jag börja praktisera på lugnet i nykvarn. I helgen ska jag på inflyttningsfest hos min syster och Jag ska också fixa en boomerang och ett par crocs så jag har ett par skor på praktiken. Ne nu blev det jobbigt tiden försvinner bara och jag måste packa idrottsväskan och göra mig själv i ordning. Seee uuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0