22/4-2012 01:11

tjenare-mitt-benare
kan det ha varit en månad sen...? höhö
livet rullar och leker på.
allt är vet helt ok med mig, man ska väl inte klaga? finns människor som har det värre.
fast...
ibland är det ju inte helt ok men det är väl la normaaaaalt.

har varit fest sugen hela helgen men istället har jag degat. imorgon ska jag nog ta mig en spring tur och träffa gabbe.

i veckan ska jag upp två gånger till stockholm med skolan. en gång med klassen till judiska museet och sen en gång på föreläsning med elevrådet. gryyyyymt mina vänner.
nu går jag till sängs.
vi hörs när vi hörs






-You act like a bitch, you walk like a bitch and you talk like a bitch too, dude.

säg vad du vill men bara så du vet så har jag tröttnat på din skit. kolla på dig själv hur du beter dig.
själv är du faktiskt inte så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0