love the life you live

har kollat klart bigbrother för ikväll. borstat tänderna, tvättat facet och ja....
nu ska jag ner och hänga min tröja som precis har blivit tvättat och sen är det direkt ner i min nybäddade säng.
finns nog inget skönare än en ny bäddad säng ibland, va?

juste min dag idag bestod iaf utav städning.. så extreeeeeeeemt tråkigt men det behövs ju liksom. sen övningskörde jag och nu har jag börjat ute på vägarna i nykvarn, centralt.
sen blev det inte att träffa gabbe pga tidsbrist.
det är lite kort om dagen. vi får se om det kommer bilder imorgon från judiska museet.

-POK


                                          emmy och natalie


här är mina fina vänner på big brother idag. förmodligen är jag och natalite där nästa söndag, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0