12/2-2012

Har inget internet på mobilen.. Det är dessväre slut så får försöka ta och logga in på datan på kvällarna..

En slapp dag vare här idag, ännu en dag.. Borde få något gjort men jag är liksom typ ganska trött på livet just nu. Känslan av att man vill bara dra bort någonstans och slippa i stort sätt allt som finns i omgivningen. Känslan av att vänner bara förändras, attityden.. Blir så jäkla lack utav det så jag blir skit sur, lätt irreterad och dryg.

Imorgon är det skolan.
Det är det ända som är planerat och givitvis pluggandet. Hoppas bara att jag kan sätta en check symbol på allting så man slipper skiten.

På tisdag ska jag äntligen gymma med janine innan skolan. Ny bliva body builders till sommarn? "good luck chuck"

Nu ska jag chilla i soffan sen sängen!
Hej då kompisar!



-Jag älskar dig, sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0